?

Log in

No account? Create an account
Hobby of the month
My crap
woah. feb. 
19th-Feb-2009 11:00 pm
 hey gang. in the last month (and a bit) i've:

moved house. it's been farkin hot. it's been farkin cold. there's no stress in this new house. except money. hooray
 
  made some beads. all rose petals. spring 07 collection. boiled. chopped. squished. sun dried.
smekk ok. look pox
 made a cake (or two). this is a fine rendition of a mark v  (male) tank.. obviously. i think the contextual pinkness only enhances the cake medium. 
  started uni again. final year. poised to strike.
fused three layers, engraved back thru em. graffiti stylin. word. possible avenue
 today we emptied the furnace. it's hands on grubby, wet, industrial, molten glass, awesome. i'm behind the steam (kinda in it). aside from the plastic faceplates, it's so rawly medjeeval it hurts.  
  oh yeah - check out these spindly ankles. i got a bee bit on my calf only hours before this pic. you can't see it, but it hurts medjeeval stylin. oldskool.

Comments 
19th-Feb-2009 10:10 pm (UTC)
Go hard, Grasshopper!! It takes many bees, & much pollen, to make the smallest drop of honey...(as an apiarist, one expects that you've already figured *that* out...).

Glassine goodness!!

Cheers, Snorri.
19th-Feb-2009 10:27 pm (UTC)
Nice house.

The beads smell nice, they just look like..well..balls. Just sayin'.
22nd-Feb-2009 10:28 am (UTC)
Look at that calf definition - phaw!

BTW - I want a pink tank cake too! *pout*
4th-Mar-2009 04:44 am (UTC)
hmmm
need to make a b'day cake for tyne
was thinking a drum but hey tanks are cool!
4th-Mar-2009 04:45 am (UTC)
hmmm
need to make a b'day cake for tyne
was thinking a drum but hey tanks are cool!
aint no trailer tho
11th-May-2009 02:58 pm (UTC) - Oh I'm anonymous! Huzzah!
The International Network of Spies reports:
Hey man! how's it hanging? been a long time ne?
Finalnd's doing the spring thing and everythings green.
I've lost your email >_<;; or never had it in the first place not sure...

Awesome new house!!! hooray! and like the new glass lady your working on, mmm blue! Ahahahaa love the cake...
I missed your birthday didn't I? >_< Lousy friend i am...
sigh hope your having a great end of semester1! yay coming home soon! so excited!

Still working on the cain idea? gah i should just write an email coz I found it on here... bah i suck.

Anyway see you soon!
This page was loaded Aug 21st 2018, 4:45 am GMT.